Kom og prøv ProjektKIT spillet i praksis

Det bliver en sjov, anderledes og udfordrende event, som du kan afprøve sammen med en eller flere af dine kolleger i praksis i DPL’s omgivelser – og med Flemming Feilberg til at styre slagets gang under hele spillet.
Flemming er idemand og spiludvikler af ProjektKIT brætspillet, og er desuden selv projektleder. Flemming fik ideen tilbage i 2018 og har udviklet spillet og testet det med testspillere og inputgivere Michael Andersen, Christoffer Calmar Schou og Peter Holmgaard.

Spillet kan udelukkende købes gennem Dansk Projektledelse, og kan også købes på selve dagen.

Hvad er ProjektKIT brætspillet?
Netværk og konstruktive relationer øves og trænes gennem et brætspil om projektledelse.
• Leg og lær om projektledelse
• Træning i samarbejde omkring ledelse
• Træning i at lede styregrupper, interessenter – og håndtering af risici
• Øvelser i at finde strategier og taktikker til håndtering af dilemmaer
• Oplagt som en del af projekt kick-off

Håndtering af interessenter, risici og styregrupper

I ProjektKIT gælder det om at samarbejde, så I kan få jeres aftalte leverancer i mål, inden det er for sent. Der skal prioriteres, og der spilles imod tiden – samt et trusselsbillede – der eskalerer. Det hold, der har opnået flest point, når tiden er gået, vinder.

ProjektKIT er for alle, der arbejder med ledelse af projekter og agile opgaver. Spillet kan bruges som teambuilding, ved projekt kick-off og er en optimal måde at lege og lære om og med projektledelse. Der spilles i mindre teams med 3-4 spillere på hvert hold. Der er ingen begrænsning på antallet af hold – det er blot et spørgsmål om hvor mange spil, I har til rådighed.

Spillet går i al sin enkelthed ud på at få holdets leverancer igennem spillet fra projektstart til projektafslutning. Det lyder nemt, men som i den virkelige verden, er der selvfølgelig udfordringer undervejs i form af:
• Interessenter, der skal håndteres
• Ricisi, som skal håndteres, og
• Styregrupper, der skal styres

Tilmelding senest den 5. september kl. 12. Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse.

Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms. Afmelding til DPL senest den 5. september kl. 12.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 05-09-2022 kl. 12:00