10 tip til personlig effektivitet for projektledere

Som projektleder er Jens selv stødt på utallige udfordringer med at overskue og håndtere arbejdet i forbindelse med komplekse projekter. Med simple redskaber har Jens knækket koden til, hvordan han bevarer overblikket og holder styr på sin tid. I sit foredrag vil Jens dele ud af sine erfaringer og give tips til:

- Hvordan du får læst alle e-mails og chat beskeder, inden du går hjem.
- Hvordan du holder fokus på det, der er vigtigt.
- Hvordan du sikrer, at du ikke overbelaster dig selv og din hjerne.

Udbytte:
Du får nogle tips med hjem, der allerede i morgen kan implementeres og hjælpe dig med at skabe og opretholde fokus og større overblik over dine projekter.

15:30 Velkomst og introduktion
15:45 rundtur på AVK International / Mogens Breth Pedersen
16:45 10 tip til personlig effektivt for projektledere v/Jens Øster
18.00 Tak for idag

Indlægsholder Jens Øster, IT Projekt leder. Freelance Project Manager M.Sc.Eng. Computer Systems
Jens har i mere end 20 år kombineret sine kompetencer som ingeniør og projektleder til at bringe kompleksiteten ned og gøre den overskuelig og til at arbejde med.

Tilmelding senest den 4. oktober

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse. Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms.

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig om - hurtigst muligt og helst senest den 4. oktober før kl. 12, om at kontakte os.

Måske kan du hjælpe en anden fra ventelisten - med at få din plads.

Udeblivelse på dagen og afmelding som ikke er meddelt DPL senest 2 dage før vil blive faktureret kr. 750 ekskl. moms.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 04-10-2022 kl. 12:00