Stressfri projektledelse - er det utopi?

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Ca. 4 dage før kommer en mail med et link og igen ca. 3 timer før mødet starter.

Er det utopi at tro, at projektledelse med stramme deadlines, stor uforudsigelighed, ressourceknaphed, uforenelige og ofte store krav og forventninger kan drives med succes uden stress?

Det vil Dorthe give sine perspektiver og svar på under dette webinar.

Stress er ikke farligt i sig selv, men det er din reaktion på stress og hvor længe du forbliver i din stresstilstand, der truer din performance som projektleder og dermed også de resultater, du ønsker at få sammen med dine projektteam

Det starter alt sammen hos DIG som projektleder. Kan du lede dig selv, kan du også lede andre. Men det kræver, at du er villig til at træffe en forpligtet beslutning omkring dig selv og dine ønsker for fremtiden.

Udbytte:
På dette webinar giver Dorthe viden om, hvordan stress påvirker din performance som projektleder og inspiration til, hvad du kan gøre for at forebygge stress, så dine resultater bliver succesfulde under din projektledelse.

8:30 Velkomst og introduktion

Hvad er stress?
Hvordan påvirker det dig og din performance?
Hvilken projektleder vil du være?
Hvad kan du gøre på den korte bane og på den lange bane for at skabe stressfri projektledelse?

9:30 slut på webinar

Indlægsholder på webinaret er Dorthe Jeppesen, der er selvstændig coach og mentor indenfor Mental Sundhed, Stress og Personlig Lederudvikling i virksomheden, Energy Life Coaching.

Tilmelding senest den 26. oktober

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse. Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms.

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig om at afmelde dig senest den 26. oktober før kl. 12..

Måske kan du hjælpe en anden fra ventelisten - med at få din plads.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 26-10-2022 kl. 12:00