Recertificering Niveau D – D65x Formiddag Online

Niveau D - Certificeret i projektledelse

En IPMA Recertificering på Niveau D kræver – som ved den oprindelige certificering – at du har og kan anvende viden om projektledelse, der dækker et bredt spekter af metodeanvendelse og ledelsesadfærd i forbindelse med ledelse af ikke komplekse projekter. Du har endvidere inden for de sidste 5 år anvendt minimum 5 dage årligt på kompetenceudvikling, i bred betydning, inden for projektledelse.

Er du IPMA Niveau D Certificeret fra 2010 og fremefter skal du recertificeres hvert femte år, for at opretholde din status som IPMA Niveau D Certificeret. Det er den generelle ISO Standard for personcertificering, som også er indført for Niveau D. Alternativet til at blive recertificeret på Niveau D er at du melder dig til Niveau C  eller B Certificering, hvis du har opnået den tilstrækkelige erfaring.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 28-08-2024 kl. 09:00

IPMA Niveau D Recert. med KIP (ex. moms)

4.500 kr.

Jeg mangler bogen "Kompetencer i Projektledelse ver. 4.1" eller senere