Selvorganiseret netværk i Region Midt

Bliv en del af det selvorganiserede netværk i Region Midt og deltag i netværkets arrangementer

Kort om netværket

Netværksgruppen har eksisteret siden 2010 og består pt. af 25 erfarne projektledere. Der er en god blanding af offentlige og private firmaer dog med en overvægt indenfor it-projekter. Vi ønsker derfor også projektledere indenfor andre brancher.

Vi mødes fysisk 5 gange om året fra kl. 15-19 (januar, marts, maj, september og november). Hvert år i januar måned brainstormes der på temaer som resten af årets møder skal omhandle.

I 2024 vil vi berøre følgende temaer:
- Case-studies, hvor projekter præsenteres og der reflekteres over erfaringer
- Hvordan bliver det gjort operationelt? Har projektledere behov for risikostyring eller håndteres risici løbende?
- Hybride modeller. Hvordan arbejde agilt med fixed budget og deadline? Plandrevet afrapportering og styring i en agil verden (eller omvendt)
- Hvordan påvirker AI projektledelse? Hvilke muligheder tilbyder AI indenfor projektledelse? Er der områder hvor AI er mere eller mindre anvendeligt?
- Benefit cases. Management med værdi i projektet / Gevinstrealisering / Den gode businesscase 360 grader

Vil du vide mere? Så kontakt:
Per Balsløw Østergaard
Senior projektleder i Krifa
Mail: pba@krifa.dk
Mobil: 20101710

Tilmeld / Tilmeldingsfrist 31-12-2029 12:00

Medlem af DPL

0 kr.

Til dig der er medlem af DPL, men endnu ikke er en del af det selvorganiserede netværk i Region Midt