Selvorganiseret netværk i Region Nord

Bliv en del af det selvorganiserede netværk i Region Nord og deltag i netværkets arrangementer

Kort om netværket

Vi er p.t. 8 projektledere, som mødes 5 gange årligt på hverdage kl. 15.00-18.00 i Aalborg-området. Vi kommer fra forskellige typer af virksomheder både i størrelse og branche og med forskellig erfaring indenfor projektledelse, så vi er et godt mix.

Vi har skabt et fortroligt rum, hvor vi udveksler erfaring, sparrer og drøfter udvalgte emner inden for projektledelse. F.eks. hvis en fra gruppen har behov for at sparre om et aktuelt dilemma vedkommende står i, så gør vi det.

Vi vil meget gerne udvide gruppen med 2 projektledere mere, så vi kommer op på 10 personer i alt.

Møderne afholdes på skift blandt os. Den der afholder mødet, er mødeleder og præsenterer kort den virksomhed, vi er på besøg hos. Mødelederen styrer os også igennem resten af mødet med dagens udvalgte emne/dilemma.

Vi har lavet et årshjul, hvor vi overordnet set har defineret, hvad de enkelte møder skal indeholde. Det skifter hen over året, se årshjulet nedenfor:

Vil du vide mere? Så kontakt:
Andreas Munk-Madsen
Mail: metodica@post4.tele.dk
Mobil: 40776432

Tilmeld / Tilmeldingsfrist 31-12-2024 09:00

Medlem af DPL

0 kr.

Til dig der er medlem af DPL, men endnu ikke er en del af det selvorganiserede netværk i Region Nord