Projektledelse med Belbins Teamroller

Formål

Du har måske hørt om Belbins 9 teamroller før og om, hvordan alle 9 roller bør være til stede for at sikre succes i teamet. Mens om med alt muligt andet, så bliver tingene lidt mere kompliceret, når man dykker ned i detaljerne.
I dette Tx3 netværk sætter vi fokus på den enkelte persons styrker og tilhørende svagheder, hvordan forskellige kontekst og arbejdsopgaver kan påvirke adfærd og ikke mindst, hvordan vi med større indsigt og opmærksomhed kan spotte og undgå faldgruber og konflikter, der fjerner fokus og energi.

å derfor: Kunne du som projektleder tænke dig at få endnu mere indsigt i din egen teamrolle og hvordan du opnår det bedste samarbejde i dit team? Så tilmeld dig dette relativt korte, men spændende Tx3 netværk.

Målgruppe

Tx3 Netværket er for DPL-medlemmer, der arbejder som projektledere og ledere - og som er interesseret i, hvordan man styrker sine arbejdsmæssige relationer.

Deltagelse i Tx3 Netværket kræver medlemskab af DPL.

Udbytte
Som deltager vil du få faglige indspark og større indsigt i, hvilke parametre der kan påvirke dit eget og andres bidrag og adfærd i et team. Netværket vil give dig et værdifuldt grundlag for at arbejde videre med din teamrolle og gode erfaringsudvekslinger med andre projektledere.

Netværkets Output

Tx3 Netværket vil som minimum sørge for opsamling af læring og dokumentation. Vi vil evt. også bidrage med et indlæg på DPL’s faglige community om vores erfaringer og findings.

Praktisk

Opstartsmøde i gruppen finder sted online onsdag d. 10. januar kl. 13.00 til 14.15.

De efterfølgende møder planlægges overordnet på opstartsmødet. Møder i netværket vil altid foregå online.

Tx3 netværket er midlertidigt og løber i første omgang til fra januar 2024 til april 2024. Det forventes, at der afvikles 4 møder i netværket.

Tilmeldingsfrist

Tilmeldingsfrist er mandag den 3. januar.

Facilitatorer

Tx3 Netværket faciliteres af:

Mark Adler Madsen, partner & Co-founder i @AspireInnovation. Mark er konsulent i produktudvikling med mere end 20 års erfaring. Han har hjulpet virksomheder som Porsche, Vestas, Danfoss, Mærsk og Lego med at skabe vækst gennem effektiv ledelse og lancering af succesfulde produkter.
&
Christopher Beck, cand.merc. Strategi, Organisation og Ledelse. +25 års konsulenterfaring indenfor rekruttering, salg og ledelse. Partner i Potential. Potential har været Belbins Associates danske repræsentant siden 1997.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 03-01-2024 kl. 23:00