Kunne du tænke dig at blive mere bevidst om dit kropssprog og den måde, du kommunikerer på og hvordan det virker på modparten?
Vil du gerne have en mere konstruktiv adfærd, og ønsker du dig konkrete værktøjer til at håndtere en konflikt med kolleger, ledere og ikke mindst kunder i svømmebadet?
Har du sommetider svært ved at balancere mellem rollerne som den servicemindede medarbejder, der skal bidrage til gæsternes gode oplevelser i svømmebadet, og den meget vigtige garant for,
at gæsternes opførsel ikke udsætter dem selv eller andre gæster for fare?
Kan du nikke genkendende til ovenstående spørgsmål, bør du melde dig til vores kursus i kommunikation i svømmebadet, hvor du vil få større indsigt i egne reaktionsmønstre.
Kurset vil gennem oplæg og rollespil øvelser med feedback få dig til at tænke over, hvordan du agerer i pressede situationer, og hvad der virker imødekommende og serviceminded.
Kurset vil blandt andet komme omkring følgende emner:
Du betragtes som medlem, når din virksomhed er medlem. Spørg evt. din overordnede om I er medlem, eller ring til os på 43 52 43 53, så kan vi slå jer op i vores medlemskartotek.
Køb billetDu betragtes som medlem, når din virksomhed er medlem. Spørg evt. din overordnede om I er medlem, eller ring til os på 43 52 43 53, så kan vi slå jer op i vores medlemskartotek.
Køb billet