Teknik I - Kolding

- Vil du være i stand til at håndtere den daglige drift af dit svømmebad på betryggende vis?

Den daglige drift af et svømmebad stiller stigende krav til både den tekniske viden om anlægget og om de lovmæssige krav til vandbehandling.

Derfor tilbyder vi dette Teknik I kursus, som giver en introduktion til det, du har brug for at vide for at sikre, at den daglige drift af svømmebadet fungerer som den skal.

Gennem en kombination af plenumundervisning og praktiske demonstrationer får du den grundlæggende viden om vandbehandling, daglige tilsyn, og rutiner der skal til for at kunne udføre jobbet i kælderen.

Indholdet sikrer, at du bliver i stand til at håndtere egenkontrol, så jeres gæster får en god oplevelse, hver gang de tager i svømmehallen.

På kurset lægger vi vægt på, at I opnår praktiske færdigheder om vandbehandling. Kurset forudsætter derfor en aktiv deltagelse fra kursisterne.

Kurset vil blandt andet behandle følgende emner:

Bekendtgørelse og vejledning

Egenkontrol

Filterskylning

Flokning

Målesystem og doseringsteknik

Bundsugning

Fækale uheld

Kurset henvender sig til medarbejdere, som ønsker et grundlæggende kendskab til vandbehandling i svømmebade med offentlig adgang, og som er en aktiv del af den daglige drift i et svømmebad.

Kurset er første del af et sammenhængende forløb, men kan stå alene som uddannelsestilbud til medarbejdere, der ikke behøver den grundige gennemgang på
Teknik II-kurset.

Underviserne på kurset er Lene Bach og Jean Kristensen fra EnviroProcess.

Hvad siger tidligere deltagere:

-  Jeg lærte en masse nyt på Teknik I, hvor der kom noget teori på de ting, som jeg arbejder med i praksis. Det var rigtig godt. Blandt andet var der nogle tal omkring pH-værdier og klor, der var rare at få styr på. Efter kurset har jeg fået en helt anden forståelse for, hvordan tallene skal være. Teknik I er et rigtig relevant kursus, og det får en helt klar anbefaling fra mig.

- Kristian Hougaard Gade, Halassistent, Helle Hallen

Tilmelding / Tilmeldingfrist 15-09-2024 kl. 23:55

Pris - ikke medlem

4.100 kr.

Du betragtes som medlem, når din virksomhed er medlem. Spørg evt. din overordnede om I er medlem, eller ring til os på 43 52 43 53, så kan vi slå jer op i vores medlemskartotek.

Pris - medlemmer

2.500 kr.