AG Storstrøm Middelhavssejlads

S/Y Svanens Middelhavstogt

Kim skriver selv:
"Som så meget andet voksede en drøm om at sejle på en længere tur når tiden gav mulighed til det.
Denne mulighed kom i 2016, hvor den oprindelige plan var at sejle på floder og kanaler. Da vi endelig efter 3,5 måned nåede til Sydfrankrig og lå i Port Napoleon blev vi enige om, at vi året efter lige ville sejle lidt rundt i det nordlige Middelhav inden turen igen gik hjemad.
Resultatet var, at vi sejlede længere og længere sydpå og endte med at sejle rundt i Kykladerne og først igen anløb Holbæk oktober 2021.
Aftenens foredrag vil udover mange billeder med fortællinger om området også indeholde lidt om vind og vejr, opankring, forsikring og udstyr til båden."
Deltagerprisen er 30 kr. (til kaffe, kage m.m.), der betales ved indgang. Arrangementet er også åbent for medlemmer af Næstved sejlklub.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 11-04-2023 kl. 12:00

Kontakt os

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!