InteresseGruppe (IG) Middelhavssejlerne

Formålet med IG er at dele viden og erfaringer med hinanden i et lukket forum, der omhandler den interesse man har for et bestemt område.

Viden, der specifik omhandler noget i jeres sejladsområde, såsom dokumenter, indklareringer, gode marinaer, sejl sammen, mødesteder, priser, udenlandskontakter og meget mere.

Der kan laves fælles arrangementer på samme måde som i AktivitetsGrupperne (AG) og der sendes nyhedsbreve på mail ud.

Der oprettes på FTLF hjemmesiden, en vidensbank (FAQ), hvor I kan lægge jeres viden ind, der omhandler jeres område.

I vil ligeledes blive tilknyttet, ekspertpanelet i FTLF.

IG er for dem, der: forventer, sejler eller inden for nær fremtid sejler i det bestemte område.

Obs: Det omfatter ikke gasteformidling eller formidle charterbåde!

Medlemmer i IG opfordres til at deltage aktivt med gode råd, skrive til medlemsbladet med artikler, samt dele hvad der er af gode ideer.

Hvis du er interesseret i én af InteresseGrupperne, kan du tilmelde dig på din profil på medlemsportalen under menuen ”Grupper”.

Kontakt os

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!