AG Isefjord - Sensommertræf i Roskilde

Programmet starter med fÊlles grill fredag aften. LÞrdag vil vi prÊsentere en rÊkke langtursbÄde og invitere de lokale sejlere til en snak om bÄdene, om langturssejlads og om FTLF som stÞtte til realiseringen af langtursdrÞmmene. Desuden vil lederen af vikingeskibsvÊrftet holde et foredrag om vikingeskibene, hvordan de bygges og vanskelighederne med at finde det rigtige trÊ og meget mere. Rigelig tid til fÊlles spisninger og socialt samvÊr vil der ogsÄ blive. Hjemrejse sÞndag.

Tilmelding til efterÄrstrÊf senest onsdag den 30. august 2023. Betaling for forplejning og foredrag: pris 200 kr. pr voksen person, der betales via MobilePay 22623635 Bent Skov.

Tilmelding til snak med interesserede om det at vÊre langturssejler og hvad FTLF kan bidrage med til Bent Skov pÄ 22623635 eller pÄ mail: b.skov@post.tele.dk, senest mandag den 22. august 2023 af hensyn til, at vi skal sende mail ud til medlemmerne af Roskilde Sejlklub og Havneselskabet om arrangementet.

Programmet er som fÞlger og forgÄr i Roskilde sejlklub.

Fredag : Grill vil vĂŠre klar kl. 18.00 med et glas til velkomst.

LĂžrdag : Kl. 9.00 morgenmad.

Kl. 10.30 snak med en langturssejler for dem der har tilmeldt sig.
For de andre er der mulighed for en gÄtur til Domkirken el.l.

Kl. 11:45 frokost

Kl. 13.00 foredrag om vikingeskibe i Roskilde Sejlklub - vare ca. en time

Kl. 15.00 kaffe og kage

Bagefter er der mulighed for at se pÄ vikingeskibene udefra, der skal betales entre hvis man vil ind pÄ museet eller vÊrkstedet.

Kl. 18.30 grillen er klar til fĂŠllesspisning

SĂžndag: 9.00 Morgenmad

fra ca. kl. 10 er der rengÞring og oprydning for dem der ikke har sÄ langt hjem.

Vel mĂždt i Roskilde

Online tilmelding slÄet fra - se detaljer under beskrivelsen ovenfor.