AG Isefjord - Mød eventyrparret Rikke og Jens Selin Als

Rikke & Jens Selin Als fortæller om deres livssyn og eventyrlige bedrifter på vandet. Hvordan man sætter og når mål på den anden side af, hvad man tror, man kan.

Foredraget vil give et enestående indblik i hvilke fysiske og psykiske strabadser man oplever, når Jens er helt alene i over 31dage på en 30 fods Solus Alta på Nordatlanten, et af de mest udfordrende havområder i verden. Og det der skal til for at gentage turen to gange til, med forlis som punktum tredje gang.

Om Jens´s rejse fra onsdagssejladser på fjorden til Paralympisk medaljevinder i Sydney. Og netop Sydney kom han igen til som medstifter af Oceans of Hope, og skipper på jordomsejlingen med mennesker med sygdommen sklerose (MS) som aktiv besætning samt sommertogter i hjemlige farvande, hvor Rikke har været matros.

De seneste år har skipperparret hjemsejlet Vildrose, en Luffe 40, fra Rom til Hørby og sejlet over 6.600 sømil med den smukke Swan 68, Juliana af Hørby.

Derudover vil de dele de mange tanker og beslutninger, der skal træffes før man kan begive sig ud på eventyr og drage paralleller til andre livsvalg.

Tilmelding senest mandag 27. marts 2023, men gerne tidligere, idet deltagerantallet er begrænset til 50 personer. Det koster som sædvanligt 25 kr. at deltage inklusiv kaffe/te og kage. Og husk: Alle medlemmer af FTLF, Holbæk Sejlklub og Holbæk Tursejlerklub er velkomne.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 27-03-2023 kl. 00:00