AG Isefjorden - Sensommertræf

AG-Isefjorden og AG-Nordsjælland holder sensommertræf i Holbæk Marina

Programmet ser nogenlunde således ud:

Fredag 20. september:
Bådene ankommer til havnen og finder ledige pladser. Autocampere kan parkere på det særlige område på østmolen - følg skiltningen. Fra kl. 18 tænder vi grillen ved Holbæk Sejlklub og vi kan spise ude eller inde. Medbring selv mad og drikke.

Lørdag 21. september:
09.00: Fælles morgenmad i klubhuset. Briefing om sikkerhed - introduktion til dagens praktiske sikkerhedsøvelser.
10.30: Øvelser i havnebassinet ved servicekajen, herunder ophaling af overbordfaldne, søsætning/entring af redningsflåde samt tjek af flåden og dens udstyr på land.
12.30: Frokost i klubhuset. Medbring selv mad og drikke.
14.00: Flere øvelser ved servicekajen og på græsset udenfor klubhuset. Klatring i mast med forskellige systemer, rebkast, knobøvelser, fremstilling af ”abehænder” og lidt andet.
16.00: Eftermiddagskaffe med kage i klubhuset.
18.30: Velkomstdrink og fælles middag i klubhuset. Medbring selv mad og drikke til maden. Grillen vil være tændt.

Søndag 22. september:
09.00: Fælles morgenmad i klubhuset. Derefter oprydning og afsejling.

*****************************************************************************************
Deltagerafgiften er 125,- kr. per person. Børn under 12 år deltager gratis. Prisen dækker 2 gange morgenmad, velkomstdrink til middagen lørdag, kager, brændsel til grillen mv. Tilmelding er først gældende, når deltagerafgiften er indbetalt på MobilPay: 2836XC, eller Lån & Spar Bank, reg.nr. 0400 konto 4031161199 (oplys navn og antal deltagere hhv. voksne og børn).
Tilmelding sker som sædvanligt på FTLF’s hjemmeside og senest 15. september.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 15-09-2024 kl. 20:00

Angiv antal voksne og antal børn samt om du kommer med båd, bil eller autocamper.

Jeg bekræfter at jeg er medlem af: