AG Nordsjælland og Isefjorden - Sensommertræf

I Ă„r arrangeret af AG Isefjorden.
Programmet ser nogenlunde sÄledes ud:

Fredag den 20. september:
BÄdene ankommer til havnen og finder ledige pladser. Autocampere kan parkere pÄ det sÊrlige omrÄde pÄ Þstmolen - fÞlg skiltningen. Fra kl. 18 tÊnder vi grillen ved HolbÊk Sejlklub og vi kan spise ude eller inde. Medbring selv mad og drikke.

LĂžrdag den 21. september:
09.00: FĂŠlles morgenmad i klubhuset. Briefing om sikkerhed - introduktion til dagens praktiske sikkerhedsĂžvelser.
10.30: Øvelser i havnebassinet ved servicekajen, herunder ophaling af overbordfaldne, sÞsÊtning/entring af redningsflÄde samt tjek af flÄden og dens udstyr pÄ land.
12.30: Frokost i klubhuset. Medbring selv mad og drikke.
14.00: Flere Ăžvelser ved servicekajen og pĂ„ grĂŠsset udenfor klubhuset. Klatring i mast med forskellige systemer, rebkast, knobĂžvelser, fremstilling af ”abehĂŠnder” og lidt andet.
16.00: Eftermiddagskaffe med kage i klubhuset.
18.30: Velkomstdrink og fĂŠlles middag i klubhuset. Medbring selv mad og drikke til maden. Grillen vil vĂŠre tĂŠndt.

SĂžndag den 22. september:
09.00: FĂŠlles morgenmad i klubhuset. Derefter oprydning og afsejling.

*****************************************************************************************
Deltagerafgiften er 125,- kr. per person. BÞrn under 12 Är deltager gratis. Prisen dÊkker 2 gange morgenmad, velkomstdrink til middagen lÞrdag, kager, brÊndsel til grillen mv. Tilmelding er fÞrst gÊldende, nÄr deltagerafgiften er indbetalt pÄ MobilPay: 2836XC, eller LÄn & Spar Bank, reg.nr. 0400 konto 4031161199 (oplys navn og antal deltagere hhv. voksne og bÞrn).
Tilmelding sker pĂ„ FTLF’s hjemmeside under AG Isefjorden og senest den 15. september.

Online tilmelding slÄet fra - se detaljer under beskrivelsen ovenfor.