AG Nordsjælland og Isefjorden - Sensommertræf

I år arrangeret af AG Isefjorden.
Programmet ser nogenlunde således ud:

Fredag den 20. september:
Bådene ankommer til havnen og finder ledige pladser. Autocampere kan parkere på det særlige område på østmolen - følg skiltningen. Fra kl. 18 tænder vi grillen ved Holbæk Sejlklub og vi kan spise ude eller inde. Medbring selv mad og drikke.

Lørdag den 21. september:
09.00: Fælles morgenmad i klubhuset. Briefing om sikkerhed - introduktion til dagens praktiske sikkerhedsøvelser.
10.30: Øvelser i havnebassinet ved servicekajen, herunder ophaling af overbordfaldne, søsætning/entring af redningsflåde samt tjek af flåden og dens udstyr på land.
12.30: Frokost i klubhuset. Medbring selv mad og drikke.
14.00: Flere øvelser ved servicekajen og på græsset udenfor klubhuset. Klatring i mast med forskellige systemer, rebkast, knobøvelser, fremstilling af ”abehænder” og lidt andet.
16.00: Eftermiddagskaffe med kage i klubhuset.
18.30: Velkomstdrink og fælles middag i klubhuset. Medbring selv mad og drikke til maden. Grillen vil være tændt.

Søndag den 22. september:
09.00: Fælles morgenmad i klubhuset. Derefter oprydning og afsejling.

*****************************************************************************************
Deltagerafgiften er 125,- kr. per person. Børn under 12 år deltager gratis. Prisen dækker 2 gange morgenmad, velkomstdrink til middagen lørdag, kager, brændsel til grillen mv. Tilmelding er først gældende, når deltagerafgiften er indbetalt på MobilPay: 2836XC, eller Lån & Spar Bank, reg.nr. 0400 konto 4031161199 (oplys navn og antal deltagere hhv. voksne og børn).

NB!
Tilmelding sker på FTLF’s hjemmeside under AG Isefjorden og senest den 15. september.

Tilmeld

Online tilmelding slået fra - se detaljer under beskrivelsen ovenfor.