AG Isefjord - Hygge i decembermørket

Vi nærmer os lige så stille julemåneden. Mørkt og trist uden for, men vi har da stadig lov at tænde lys inden for. Så det vil vi, FTLF-AG Isefjorden, yde vores bidrag til. Kort sagt inviteres du og alle medlemmer af FTLF, Holbæk Sejlklub og Holbæk Tursejlerklub til Julehygge: Torsdag den 8. december. Som sædvanligt sker det i Holbæk Sejlklub fra kl. 19.00 til ca. 21.30.

Vi giver samtidig julehyggen et langtursejlerpræg. Mens vi guffer i os af æble-glögg, kaffe, te, småkager og æbleskiver, fortæller 6 af vores mest garvede langtursejlere om deres favoritfarvande, oplevelser, både, teknik eller andet, som ligger dem på sinde. Efterfølgende vil der være rig mulighed snak mellem jer sejlere og med de 6 oplægsholdere. Kort sagt: ”Mød en langtursejler”. De 6 korte oplæg med billeder vil være følgende:

1. Langturs-/langtidssejlads. Biscayen på indersiden og turen langs atlanterhavskysten til Middelhavet, ved Kirsten Brøndsted og Henrik Poulsen.
2. Canarieøerne, Madeira og Azorerne, ved Susanne og Per Appel.
3. Europas kanaler og Middelhavet, ved Kim Hansen.
4. Holland - stående masterute og Den Engelske Kanal, ved Marianne Stamer og Carlo .
5. Island og ikke mindst vejen dertil over Norge, Shetland og Færøerne, ved Henrik Wichmann.
6. Parallel parkering af en 40 tons sejlbåd, når man ikke kan klare alting selv. Kunsten at sejle mange ombord, ved Rikke og Jens Selin Als.

Vi glæder os til at se dig til en spændende og hyggelig aften. Arrangementet koster 25,- kr. per person, som betales ved indgangen kontakt eller med Mobilpay.

Tilmelding sker på FTLF’s hjemmeside. Tilmelding må ske senest mandag 5. december, men gerne tidligere, idet deltagerantallet er begrænset til 50 personer.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 05-12-2022 kl. 19:35