AG Sydjylland - Julefrokost

Julefrokosten i år, vil blive som sædvanligt, dog med en ny menu. Den er ikke helt på plads endnu, men bliver lækkert. Drikkevarer tager i selv med. Der kan dog købes snaps, vin, øl og vand. Der vil være mandelgave og konkurrencer - har i selv en god juleleg, så tag det endeligt med :-)
Vi opfordre alle FTLF Sydjylland medlemmerne, til at deltage, og vi vil tage rigtig godt imod nye medlemmer. Så hold jer endeligt ikke tilbage.
Pris Kr. 185.- Betaling ved tilmelding på mobilpay 8631EC Skriv i kommentar feltet: Julefrokost
VIGTIG VIGTIG: deadline for tilmelding 20/11-2022
Tilmelding på FTLF Hjemmesiden, eller torbenwrj@gmail.com

Tilmelding / Tilmeldingfrist 20-11-2022 kl. 23:55

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!