FTLF Flotille til Østersøen den 21. juni til den 2. juli 2024

Flotille til Østersøen i perioden 21/6 til 2/7

Vi har haft et kort indledende møde vedrørende afholdelsen af årets flotille til Østersøen.
Vi er nået frem til en skabelon for turen, som ser således ud:

21/6: Start i Karlskrona
23/6: Anløb Kalmar
2/7: Ankomst Visby (Gotland), hvor flotillen afsluttes

Ovenstående er tænkt som et udgangspunkt, og de næste par måneder vil vi sammen beslutte, hvordan turen skal udformes.

Der vil også være mulighed for at følges til Karlskrona, og efter Visby vil der være mulighed for at følges videre mod den Stockholmske skærgård samt Götakanalen.

Mere info:
Du kan finde løbende flere oplysninger i facebookgruppen: "FTLF 2024 Flotillen til Østersøen" eller ved at sende en mail til Niels på flotille@ftlf.dk

Deltagergebyr:
Prisen for at deltage er 80 kr./båd og inkluderer:
- 1 flotille stander

Man skal være medlem af FTLF for at deltage i flotillen.

Efterhånden som planlægningen skrider frem, vil der komme et mere detaljeret program.

Ved tilmelding accepteres at kontaktoplysninger deles med de andre deltagere på denne flotille.

Efter tilmelding vil vi bede dig om at udfylde en formular med din båddata m.m.

Ved framelding senere end den 10/05/2024 refunderes deltagergebyret ikke.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 10-05-2024 kl. 10:00

1. Flotille Østersøen 2024 Skipper

80 kr.

Tilmelding til Flotille Østersøen 2024. Tilmelding koster 80 kr. og indeholder 1 flotille stander.