Biodiversitet i naturen nær dig

På dette kursus får du indblik i, hvordan du og din klasse kan arbejde med biodiversitet i naturen nær skolen. Bliv introduceret til et stort undervisningsmateriale på www.skoveniskolen.dk og en række korte tegnefilm om biodiversitet. Materialet er udviklet af naturvejledere og biologer. Prøv øvelser, lege og registreringer i praksis. Reflekter over de korte film og tag hjem med et biodiversitetsforløb skræddersyet til dit behov.

PRAKTISK

Sted: Tårnby Naturskole, Granatvej 3, 2770 Kastrup

Målgruppen: Lærere, pædagoger og andre formidlere, der gerne vil arbejde med hvordan naturen nær skolen kan bruges i undervisningen af biodiversitet.

Tidspunkt: d. 28. august 2025, kl. 9-16

Tilmeldingsfrist: 1. august 2025

Deltagerantal: 12-20 deltagere

Pris: 2100,- kr. inkl. moms for medlemmer og 2500,- kr. inkl. moms for ikke-medlemmer som dækker materialer, forplejning og faciliteter.

Andet: Er du (eller skal du) i gang med Naturvejlederuddannelsen under Naturvejledning Danmark, så tæller kurset som en dag af de seks valgfrie, åbne kursusdage, der er en del af uddannelsen.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 01-08-2025 kl. 00:00

Ikke medlem - pris m. moms

2.500 kr.

Medlem - pris m. moms