Årsmøde og generalforsamling i Psykologilærerforeningen (PLF)

Kære psykologilærere (og andre interesserede),

Så er det igen blevet tid til det årlige årsmøde og generalforsamling i Psykologilærerforeningen. Vi inviterer til to lærerige og gode dage i København, hvor I kan se frem til flere spændende oplæg og aktiviteter! Helle Rabøl fortæller om den nyeste forskning inden for sociale dynamikker og mobning, Solveig Roepstorff har fokus på klimapsykologi og Lærke Egefjord og Trine Runge Jessen gør os klogere på kreative processer og broderis indvirkning på hjerneprocesser. I vil alle få udleveret et broderikit.

Som noget nyt i år har I mulighed for at vælge mellem forskellige workshops – bl.a. om attraktion og kærlighed, temaorienteret undervisning, unge og fællesskaber samt de store skriftlige opgaver i psykologi.
Fagkonsulent Magnus Riisager vil igen komme forbi til præsentation og dialog af fagets status og der vil være mulighed for at deltage i den årlige generalforsamling. Der vil som altid være festmiddag med sjove lege (og præmier til vinderne)

Alle deltagere på kurset vil ydermere få seneste psykologifaglige udgivelse fra Systime ”Temaer til Psykologi – grundbog til C-niveau” med hjem.

Se hele programmet her

Har du lyst til at bruge to dage med en masse gode fagkolleger på tværs af landet, tage spændende temaer med hjem, samt få hørt en masse gode oplæg og deltage i spændende workshops om psykologifaget i gymnasiet? Så håber vi - rigtig meget - at se dig til årsmødet 7-8. november.

Bedste hilsener
Psykologilærerforeningen (PLF)

Tilmelding / Tilmeldingen er bindende (frist for frameldelse er overskredet)

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!