Generalforsamling 2021

Af hensyn til traktement i forbindelse med Generalforsamlingen (sandwich og øl/vand), vil vi gerne bede dig tilmelde dig generalforsamlingen senest d. 11. juni.

Hvis de gældende restriktioner vedr. Covid19 d. 20. juni gør, at vi ikke kan afholde en fysisk generalforsamling, vil denne blive afholdt digitalt – stadig søndag d. 20. juni kl. 10. Du bedes også her tilmelde dig nedenfor senest den d. 13. juni, da vi skal kunne styre hvem der deltager i generalforsamlingen. Når du er tilmeldt, vil du modtage en mail om, hvordan det kommer til at foregå. (Tjek venligst om din mailadresse står korrekt i medlemssystemet!)

Dagsorden:

2. Bestyrelsens årsberetning
3. Regnskab for sidste regnskabsår
4. Fremlæggelse af budget for det kommende regnskabsår
5. Fastsættelse af kontingent og gebyrer for det kommende regnskabsår
6. Forslag fra medlemmer og bestyrelse
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer
Ole Andersen genopstiller ikke
Alle, der er Interesseret i at stille op til bestyrelsen, er meget velkomne til at kontakte bestyrelsen forud for generalforsamlingen.
Find kontaktoplysninger bagerst i bladet.
8. Valg af bestyrelsessuppleanter
9. Valg af revisor og af revisorsuppleant