Regionalmøde i geografi Nordjylland.

Klimatilpasning i Nordjylland

I samarbejde med AAU geografi udbydes dette års regionalkursus. Nedenfor ses det foreløbige program for dagen. Det endelige program vil være færdigt i begyndelsen af april.

Oplægsholdere:

Studielektor og Uddannelsesansvarlig geografi AAU, Diana Stephansen

Fagkonsulent Niels Vinther

Forberedelse:

Medbring computer

Program:

9.00 - 9:15 Kaffe og morgenbrød

9:15 Velkomst ved Marianne Grønborg Kragh og Diana Stephansen

9.30-11.00 Oplæg ved Niels Vinther om aktuelle forhold vedrørende faget.

11.00-11.10 Pause

11.10-12.10 Oplæg om AAU geografi. Hvad kan AAU geografi tilbyde og rundtur

12.10-12.45 Frokostpause

12.45-14.15 To oplæg og øvelser om klimatilpasning. Et om Aalborg Ø og et om Thy. Man vælger sig ind på ét af oplæggene på dagen. Der vil i begyndelsen af april være et kort resumé af hvert oplæg, så man kan overveje, hvilket man vil høre.

14.15-15.00 Kaffe og diskussion om fagets status og evaluering af dagen. Næste års regionalkursus?

Deadline for tilmelding:

Fredag d. 31/3-2023– på www.Geografilærerforeningen.dk

HUSK at oplyse: Navn, skole, skolens EAN-nummer og specielle krav til kost (fx allergier)

Deltagerpris:

200 kr. inkl. morgenkaffe/-te, en bolle hertil, frokost samt
eftermiddagskaffe/-te. Gebyret opkræves via EAN. Deltagelse forudsætter medlemskab af Geografilærerforeningen.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 01-04-2023 kl. 00:00

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!