Årsmøde 2023 - PLF

Kære psykologilærere (og andre interesserede),

Så er det igen blevet tid til det årlige årsmøde og generalforsamling i Psykologilærerforeningen. Vi inviterer til to lærerige og gode dage i Fredericia, hvor I kan se frem til flere spændende oplæg og aktiviteter! Lene Tanggaard vil komme og fortæller om kreativitet og læring, og psykologen Svend Aage Madsen vil komme med et nysgerrigt blik på, hvordan mandens rolle er i dag – og fremtiden?

Ditte Campion kommer med inspiration til tema om køn, og der vil være flere workshops, herunder praktisk arbejde med metode og skriftlighed, kreative læringsprocesser samt præsentation af et plug-n-play tema om udsathed og udvikling, der er lavet mellem psykologilærere og Københavns Professionshøjskole.

Fagkonsulent Magnus Riisager kommer forbi til præsentation og dialog af fagets status, og der vil være mulighed for at deltage i den årlige generalforsamling. Der vil som altid være festmiddag med sjove lege (og præmier til vinderne)

Har du lyst til at bruge to dage med en masse gode fagkolleger på tværs af landet, tage spændende temaer med hjem, samt få høre en masse gode oplæg og deltage i spændende workshops om psykologifaget i gymnasiet? Så håber vi - rigtig meget - at se dig/jer til årsmødet 2-3 november.

Bedste hilsener
Psykologilærerforeningen (PLF)

Pris: 4.500 kr.
Skriv gerne i kommentarfeltet om eventuelle madhensyn og EAN-/CVR-nr. for din skole

Tilmelding / Tilmeldingfrist 01-09-2023 kl. 12:00

Tak! Din besked er afsendt..
Din besked blev ikke afsendt. Brug venligst kontaktinformationer ovenfor. Beklager ulejligheden!