Håndtering af bæredygtighed i projektorganisationer

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til zoom står i bekræftelsen.

Er du interesseret i at høre, hvorledes bæredygtighed håndteres indenfor projektledelse og porteføljeledelse? Så har du mulighed for dette nu, hvor vi giver indblik i resultaterne fra vores survey.

Hvem henvender dette sig til?
Det er særligt relevant for dig, der er projekt- eller porteføljeleder, styregruppemedlem eller andre som interesserer sig for håndtering af bæredygtighed i projektorganisationer.

Deltag i dette webinar og få indsigt i undersøgelsen, som emagine Consulting A/S har lavet i samarbejde med Syddansk Universitet (SDU) og få indblik og viden fra både projektledere, PMO’er, styregruppemedlemmer m.fl. Undersøgelsen er baseret på data fra respondenter fra både offentlige og private virksomheder.

Udbytte
Indsigt i tendenser og forventninger til hvorledes bæredygtighed indgår i projektorganisationer.

Værdi
Få kendskab til forventninger vedrørende bæredygtighed i projektorganisationer.
Webinaret er baseret på en aktuel survey, der er gennemført i 2023 i samarbejde mellem Syddansk Universitet (SDU) og emagine Consulting A/S.

• Velkomst og introduktion
  • Hvad kendetegner håndtering af bæredygtighed i organisationer?
  • Hvad karakteriserer forventninger til hvorledes bæredygtighed indgår i projekter og porteføljer?
  • Drøftelse af deltagernes erfaringer og forventninger

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst.
Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Anna Lund Jepsen

Anna Lund Jepsen, Associate Professor at the Department of Business and Management, University of Southern Denmark

Eva Riis