Vil du skrue op for den digitale projektledelse i 2023?

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til zoom står i bekræftelsen.

Hvordan bliver din stue til studie….med få greb og en minimal investering?

Bjarne Brynk Jensen viser dig, hvordan du (næsten) helt uden investering i udstyr gør din optræden fra stuen til en professionel oplevelse for mødedeltagerne.

Hvordan indrettes et webinarstudie, så både teknik og investering er overskuelig?

Såfremt du er klar til at prøve kræfter med at indrette dit eget webinarstudie, så bliver du guidet sikkert igennem udstyrsjunglen. Hvad skal du bruge, hvordan bruges det bedst og hvordan kan du og dine kolleger gøres trygge, når projektet skal ledes digitalt?

Hvilket udstyr har jeg brug for, når jeg vil være mobil?
Du får tips til, hvordan du kan få dit udstyr til at være i en rygsæk eller kuffert, hvis du konstant er på farten og har brug for en mobil studieløsning.

Hvordan kan jeg facilitere mine online møder på Zoom, så deltagerne engageres og mit budskab brænder igennem?

Udover helt almindelig digital facilitering på Zoom & Teams, så er der masser af analoge virkemidler som kan optimeres i din projektledelse. Visuelle pointer og grafisk facilitering er sammen med en god gammeldags storytelling med til at skabe et autentisk nærvær, når processer og projektfaser skal forklares.

Hvordan optager jeg mine webinarer og online møder, så de konverteres til videokurser?

De digitale møder og webinarer kan optages og med små greb omdannes til videokurser til gavn for intern læring i organisationen og ekstern vidensformidling overfor både projektteams, kunder og samarbejdspartnere i ind- og udland.
Praksis, praksis, praksis…..!

Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål og udveksle erfaringer, så al viden der formidles i workshoppen også kan omsættes til handling i praksis.

Mød op og bliv inspireret.

Indlægsholder er Bjarne Brynk Jensen, indehaver af Brynk Business Academy og som holder virtuelle møder, salgskurser og workshops med kunder i hele verden fra sit eget virtuelle studie i Vojens.

Han er selv en erfaren projektleder og blandt andet fast underviser for det Tyske Handelskammers afdelinger verden over og underviser derudover i salgskultur, managementkultur, forretningsmodeller og faciliterer strategi workshops.

Tilmelding senest den 8. februar.

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse.

Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. Moms og du kan tilmelde dig ved at sende en mail til: arrangementer@danskprojektledelse.dk

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig om - hurtigst muligt og senest den 8. februar før kl. 12, om at afmelde dig via din medlemsportal.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 08-02-2023 kl. 12:00