Grafisk facilitering – fra ord til billeder

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i bekræftelsen.

Del 2 af webinaret fra d. 4. april 2024 - men du behøver ikke have deltaget på det forrige webinar for at kunne følge med.

Få trænet din visuelle hjerne og lær at du med få enkle streger og brug af ikoner kan visualisere dine budskaber, så de bliver husket af modtagerne. Omsæt dine ord til tegninger og få opbygget dit helt eget ikon-bibliotek, der er tilpasset din arbejdssituation.

Workshoppen er baseret på ”learning-by-doing”, så du bliver hurtigt tryg med at tegne.

Udbytte
• Hvilken effekt har visuelle virkemidler?
• Brug rammer og farver
• Vi øver masser af ikoner
• Tips og tricks til at tegne abstrakte ord og begreber
• Få startet på dit eget ikon bibliotek, der passer til din arbejdssituation eller hverdag.

Dette skal du have klar inden webinaret:

• Alm. farvetuscher, farveblyanter, kuglepen eller blyant
• En blok eller masser af papir

Kl. 08:30: Velkomst og introduktion
- Hvorfor virker grafisk facilitering?
- Træn den visuelle hjerne
- Ikoner, ikoner og ikoner
- Afsluttende øvelse
Kl. 10:00: Tak for i dag

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst.

Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Marie Rohrsted

Marie Rohrsted er proceskonsulent og grafisk facilitator hos Talkingstrokes. Hun har mange års erfaring som projektleder og forandringsagent fra forskellige virksomheder og brancher og har anvendt grafisk facilitering i forbindelse med bl.a. produktudvikling, procesoptimering, co-creation, it-projekter mm. Marie er en energisk og motiverende underviser og har en pragmatisk tilgang i sin undervisning. Hun har en cand. merc i erhvervsøkonomi, japansk, kommunikation og branding, og er certificeret i PRINCE2, Agile project management samt profilværktøjet E-stimate.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 02-09-2024 kl. 12:00

Download deltagerliste