Styrk dit ledelsesmæssige fundament med emotionel intelligens (EQ)

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i bekræftelsen.

Dette webinar præsenterer dig for et genialt framework af Daniel Goleman. Han fortæller os, hvordan EQ - eller følelsernes intelligens - er meget vigtigere end IQ i vores lederrolle. Han kommer med helt konkrete anvisninger til, hvordan vi kan arbejde med at styrke vores emotionelle intelligens og dermed øge vores positive impact i lederrollen.

På dette webinar får du svar på, hvordan du kan
- bruge EQ som holistisk framework til din udvikling som leder
- holde hovedet koldt, når bølgerne går højt i projektet
- udvikle dig indenfor de 5 områder af EQ

Bevidsthed og ledelse af dig selv er udgangspunktet
Stærk ledelse starter med at kunne lede sig selv. De 5 områder i EQ starter da også der: selvbevidsthed, selvregulering, selvmotivation, empati og sociale færdigheder.

Jeg vil løfte sløret for, hvordan du kan arbejde med at styrke din EQ indenfor hver af de 5 områder. Du får mulighed for at diskutere med ligesindede, hvordan du gør i praksis.

Kl. 08.30: Velkomst og introduktion
- Sådan styrker du dit ledelsesmæssige fundament
- Diskussion af de største udfordringer i praksis
Kl. 10.00: Tak for i dag

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst. Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Tine Kragh Nielsen

Tine Kragh Nielsen har arbejdet med ledelse af projekter og forandringer det meste af sit jobliv. Som selvstændig ledelseskonsulent hjælper hun projekt- og forandringsledere til at lykkes i deres rolle. Hun har skabt positive forandringer hos VELUX og Coloplast gennem 9 år hvert sted. Hun har bl.a. været med til at implementere fælles sprog og tilgang til projektledelse på tværs af VELUX. Feedback til Tine går typisk på hendes store engagement og nærvær i udviklingen af mennesker og forretning. Hun kombinerer struktur og ledelsesmæssigt mindset i sin tilgang for at skabe begejstring om projekterne og sikre resultater i forretningen.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 27-05-2024 kl. 12:00

Medlem af DPL