Måling af team-kulturen

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til zoom står i bekræftelsen.

Emnet i dette webinar er Måling af team-kulturen - (identificerer og kvantificerer den).

Indlægsholder er Anne Mette Skovsen, som den 11. januar lavede et fantastisk indlæg over "Skab psykologisk tryghed i teamet".
I evalueringen gav en deltager ideen til at tage "Måling af team-kulturen" op - og det gør vi så den 12. juni.

Anne Mette Skovsen er medstifter af Modus+ og bl.a. uddannet stresscoach.
Hun har gennem mere end 15 år hjulpet ledere med at styrke samarbejdet og lykkes bedre med projektarbejde.

Anne Mette trækker på en bred erfaring fra såvel private som offentlige organisationer.

Nærmere beskrivelse af indholdet kommer senere snart.

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst.
Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 09-06-2023 kl. 12:00