Realiser gevinsterne i dine projekter – Novo Nordisk QS’ implementering af gevinstrealisering

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Ca. 4 dage før kommer en mail med et link og igen ca. 3 timer før mødet starter.

På dette webinar vil Rasmus Rytter fortælle om Novo Nordisk QS’s implementering af gevinstrealisering. Du vil høre om, hvordan det er lykkedes med at realisere mere værdi, og hvad Novo Nordisk QS gjorde for at få både ledere og projektledere til at ændre deres måde at arbejde på.
Webinaret ligger i forlængelse af ”Skab reelle, målbare gevinster med dine projekter” fra den 8. juni, og for at sikre at alle kan være med, starter vi med en kort opsummering samt en introduktion til, hvordan ny viden om gevinster og forandring kan bruges til at træffe bedre strategiske beslutninger.

08:30 Velkomst og introduktion

08:35 Kort opsamling på gevinstrealisering
og forandring

8:55 Novo Nordisk QS implementering af
gevinstrealisering

9:25 Afrunding på seminaret

9:30 slut på webinar

Indlægsholder på webinaret er: Rasmus Rytter, Partner hos Implement Consulting Group og forfatter til tre bøger om emnet, senest bogen ”Benefits Realisation – The Change Driven Approach to Project Success”.

Tilmelding senest den 4. oktober

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse. Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms.

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig - hurtigst muligt og senest den 4. oktober før kl. 12 om at afmelde dig.

Måske kan du hjælpe en anden fra ventelisten - med at få din plads.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 04-10-2022 kl. 08:30