Kunstig Intelligens – hvordan kommer du i gang?

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i bekræftelsen.

Hvem henvender dette sig til?
Projektledere, projektchefer, PMO ledere

Nærmere beskrivelse:
Kunstig intelligens tager i disse dage store skridt fremad. Men hvor meget er stadig fremtidsdrømme og hvad kan man allerede bruge i dag? Og hvordan? I dette webinar tager vi udgangspunkt i de værktøjer der allerede nu kan bruges med praktiske eksempler. Vi afmystificerer de fine visioner og kommer ned på jorden, så du kan få konkrete use-cases med, som du kan gå direkte hjem og bruge:
· Automatisering af rutineopgaver
· Prædiktiv analyse og datadrevet beslutningstagning
· Forbedret samarbejde
· Optimering af ressourcer
· Involvering af stakeholders

Udbytte:
· Forståelse for kunstig intelligens i projektledelse
· Praktiske metoder du kan bruge i dag
· Anvendelige værktøjer og hvordan de skal bruges

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst. Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Mark Adler Madsen

Mark Adler Madsen er partner & Co-founder i @ AspireInnovation. Mark er konsulent i produktudvikling med mere end 20 års erfaring. Han har hjulpet virksomheder som Porsche, Vestas, Danfoss, Mærsk og Lego med at skabe vækst gennem effektiv ledelse og lancering af succesfulde produkter. Marks passion er at hjælpe virksomhederne med de mest komplekse projekter til at nå deres mål gennem effektive strategier og processer til produktudvikling

Tilmelding / Tilmeldingfrist 02-10-2024 kl. 12:00