Når bæredygtighed bliver helt konkret

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i bekræftelsen.

Hvem henvender dette sig til?
Dette webinar er relevant for alle som søger inspiration til, hvordan man kan få integreret bæredygtighed i sit arbejde, sine projekter eller i sit team.

SE KORT PRÆSENTATION AF WEBINARET

Nærmere info
Makin arbejder med 3D maskinstyring til bl.a. gravemaskiner i entreprenørbranchen. Den branche er blandt verdens mest CO2 udledende, så hvorfor tale om bæredygtighed? Hvad er bæredygtighed? Hvad kan vi hver især gøre? Er der god business i bæredygtighed? Batter det noget overhovedet? På dette webinar kommer vi ind på nogle meget konkrete eksempler på, hvordan Makin arbejder med bæredygtighed.

- Kort om Ruben, Makin og branchen
- Hvad mener vi med bæredygtighed?
- ESG rapportering - bøvl eller business - begge?
- Eksempler på bæredygtighed i projekter
- Eksempler på bæredygtighed i daglig drift af virksomheden
- Teknik til implementering af bæredygtighedsagendaen i projekternes mange opgaver
- Tag de stik du kan - inspirér
- Bring det ind i scope - toppen med?
- Tak for i dag

Udbytte
Målet er, at alle kommer fra dette webinar inspireret og med lyst til at arbejde konkret med bæredygtighed med fokus på handling.

Værdien
Få inspiration til handling i egen organisation eller egne projekter.
Få en simpel metodik til at indarbejde bæredygtighed i dine opgaver, projekter og organisation.

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst. Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Ruben Hensen

Chief Operating Officer - Makin. Mechanical Engineer - Master of Project Management. Makin is a leading provider of 3D machine control systems for all sizes and complexities of construction projects, with over 4000 excavator systems deployed in various locations. These systems play a crucial role in supporting construction projects by significantly enhancing efficiency, ensuring timely delivery, and maintaining high-quality standards.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 12-06-2024 kl. 12:00

Download deltagerliste