Hvor er Product Information Management (PIM)-systemer vigtige for danske virksomheder?

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til zoom står i bekræftelsen.

Hvorfor investerer mange virksomheder i PIM-systemer? Hvad kan de få ud af det? Hvilke fælder er der og hvordan sikres en succesfuld implementering?

På dette webinar gives der indsigt i og konkrete råd til overvejelser vedr. PIM-systemer:
- Hvorfor er PIM systemer relevant for mange virksomheder?
- Hvad er de typiske målsætninger for og forventninger til systemerne?
- Hvilke typiske fælder er der og hvordan sikres ikke bare en succesfuld lancering, men også de efterfølgende optimeringer?

Der lægges op til, at der løbende kan stilles spørgsmål og sikres en spændende og levende dialog om emnet.

Indlægsholder har mere end 20 års erfaring med alle typer af digitale projekter indenfor vidt forskellige brancher.

Udbytte:
Bliv bedre klædt på til hvad PIM systemer er & kan samt hvordan de bedst implementeres.

Indlægsholder fik på sit sidste webinar en evaluering på 4,5 på en 5-skala.

Indlægsholder på webinaret er Jacob Lego Boye. Selvstændig konsulent og har i mere end 20 år arbejdet med alle typer af digitale projekter. Jacob har tidligere arbejdet bl.a. som eBusiness direktør hos Telenor og er forfatter til flere bøger, herunder ’Digitale projekter – Fra idé til drift’.

Tilmelding senest den 1. februar

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse.

Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. Moms og du kan tilmelde dig ved at sende en mail til: arrangementer@danskprojektledelse.dk

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig om - hurtigst muligt og helst senest den 1. februar før kl. 12, om at kontakte os.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 01-02-2023 kl. 12:00