Hybride projektmodeller - hvornår gør man hvad?

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i bekræftelsen.

Hvem henvender dette sig til?
Projektledere, projektchefer, PMO ledere

Nærmere beskrivelse:
De fleste har indset, at det ikke er nok at gå all-in på agile metoder og der er behov for hybride modeller, der både sikrer det forudsigelige i vandfaldsmodellerne men også enabler de mange gode fordele agil bragte med. Men hvordan laver man effektiv hybrid projektledelse, så man sikrer fordelene fra begge – og undgår faldgruberne? På dette webinar tager vi udgangspunkt i konkrete eksempler og tager et kig på, hvordan man tilpasser sin tilgang til behovet og hvordan man vurderer, hvilken metode der passer bedst til den konkrete problemstilling.

Udbytte:
· Forståelse for Complexity Thinking
· Hvornår bruges agil? Hvornår bruges vandfald?
· Hvordan kombineres de effektivt i en god, hybrid model?

Program:
08:30 - Velkomst og introduktion
· Agil og vandfald – hvad er styrker og svagheder ved de 2 overordnede tilgange?
· Complexity Thinking
· Konkrete eksempler – hvordan løses de mest effektivt?
· Hvordan skrues en effektivt projekt-model sammen der passer til din virksomhed?
10:00 – Webinar slutter/ tak for i dag

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst. Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Oplægsholdere

Mark Adler Madsen

Mark Adler Madsen er partner & Co-founder i @ AspireInnovation. Mark er konsulent i produktudvikling med mere end 20 års erfaring. Han har hjulpet virksomheder som Porsche, Vestas, Danfoss, Mærsk og Lego med at skabe vækst gennem effektiv ledelse og lancering af succesfulde produkter. Marks passion er at hjælpe virksomhederne med de mest komplekse projekter til at nå deres mål gennem effektive strategier og processer til produktudvikling

Tilmelding / Tilmeldingfrist 11-12-2024 kl. 12:00