Porteføljestyring i Andel

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til zoom står i bekræftelsen.

Hvem henvender dette webinar sig til?
Porteføljemanagers, PMO-chefer, projektchefer.

Nærmere beskrivelse
Andel er de seneste år vokset i størrelse og kompleksitet. Sammen med en ambitiøs dagsorden om at investere 90 mia. i grøn omstilling har det været nødvendigt at gentænke porteføljestyringen i virksomheden. I dag har vi etableret syv subporteføljer med hver deres porteføljemanager, løbende tilpasset vores ressourceallokeringsproces og skærpet kravene til porteføljeprioriteringsprocessen. Vi mener at have opnået mere fokuserede porteføjer og øget transparens.

Udbytte
Idéer til arbejdet med porteføljestyring i komplekse organisationer.
Knubs og læring fra implementeringen af porteføljestyring.

Værdi
Viden om konkrete eksempler på porteføljestyring i praksis.

08.25 - Velkomst og introduktion
08.30 - Hvad drev behovet for gentænkning af porteføljestyring i Andel?
08.45 - Præsentation af porteføljestyringskonceptet i Andel
09.00 - Poll - Hvilke udfordringer bokser I med ift. porteføljestyring?
09.10 - Udfordringer og læringer undervejs i arbejdet med porteføljestyring i Andel
09.30 - Break-out: Hvad er næste trin i jeres organisationers porteføljeudvikling?
09.45 - Opsamling på udviklingstiltag fra break-out session
10.00 - Tak for i dag

Er du ikke medlem af DPL, men er nysgerrig på vores forening, har du mulighed for at deltage i et enkelt webinar som gæst. Du skal blot sende en mail til arrangementer@danskprojektledelse.dk, så melder vi dig til.

Se og hør oplægsholder Janick Wrona fortælle mere webinaret HER

Oplægsholdere

Janick Wrona

Janick Wrona is Head of PMO at Andel, a corpo-rative society providing energy, energy infrastruc-ture, and fiber-optic solutions. Janick has worked as head of PMOs and head of projects in various private and public companies for over 12 years. He is a part-time lecturer at Denmark’s Technical University where he teaches project manage-ment and IT project management.

Tilmelding / Tilmeldingfrist 28-02-2024 kl. 12:00