Få mere ud af de svære relationer

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Ca. 4 dage før kommer en mail med et link og igen ca. 3 timer før mødet starter.

Dette webinar er en fortsættelse af webinaret den 25/5-22 Stop for at steppe op om brugen af DiSC til at forstå og dernæst lede andre. Du kan sagtens deltage, selvom du ikke deltog i det første webinar. Tine vil – på opfordring fra deltagere fra sidst - dykke ned i de enkelte stile for at fremme forståelsen. Og give dig tips til hvordan du forbedrer relationerne.

På dette webinar får du svar på
• Hvad der motiverer de enkelte stile og hvad deres (vores) faldgruber er
• Hvordan vi trigges af de andres faldgruber
• Hvordan vi kan få endnu mere ud af de vanskelige relationer – som måske har anderledes profiler end os

Forstå før du kan lede – DiSC kan hjælpe
For at lede andre skal man først kunne lede sig selv. DiSC modellen giver dig en stærkere indsigt og kan bruges til at forstå dig selv og andre bedre. Kun ved at erkende, at alle har styrker og bidrag, kan vi stå stærkere i os selv og i mødet med andre.

Tine vil dykke ned i de enkelte stile for at stille skarpt på deres styrker og faldgruber og give tips til hvordan vi bliver endnu mere effektive i relationerne. Kunsten er at opdage, at der typisk er en god intention bag den adfærd, som frustrerer os.

PROGRAM

8:30 Velkomst og introduktion

• Sådan fremmer du dit mandat og forbedrer dine relationer til ’de besværlige’ personer
• Diskussion af hvordan du lykkes i praksis

9.30 slut på webinar

Indlægsholder, Tine Kragh har arbejdet med ledelse af projekter og forandringer det meste af sit jobliv. Som selvstændig ledelseskonsulent hjælper hun projekt- og forandringsledere til at lykkes i deres rolle.

Hun har skabt positive forandringer hos VELUX og Coloplast gennem 9 år hvert sted. Hun har bl.a. været med til at implementere fælles sprog og tilgang til projektledelse på tværs af VELUX.

Feedback til Tine går typisk på hendes store engagement og nærvær i udviklingen af mennesker og forretning. Hun kombinerer struktur og ledelsesmæssigt mindset i sin tilgang for at skabe begejstring om projekterne og sikre resultater i forretningen.

Læs mere i artiklen her https://www.tinekragh.com/inspiration/stop-op-for-at-steppe-op-som-forandringsleder

Tilmelding senest den 24. oktober

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse. Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms.

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig - hurtigst muligt og senest den 24. oktober før kl. 12, om at afmelde dig.

Måske kan du hjælpe en anden fra ventelisten - med at få din plads.

Tilmelding / Tilmeldingen er bindende (frist for frameldelse er overskredet)