Projektledelse fra idé til drift

Du skal have internetadgang, computer og hovedtelefon. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Ca. 4 dage før kommer en mail med et link og igen ca. 3 timer før mødet starter.

På dette webinar gives der både konkrete værktøjer og tips til gennemførelse af digitale projekter baseret på foredragsholderens bog ’Digitale projekter – Fra idé til drift’.

Følgende fem faser gennemgås og diskuteres:

De fem faser for digitale projekter:
– Beslutning om løsning
– Udarbejdelse af kravspecifikation
– Valg af foretrukken leverandør
– Forhandling
– Eksekvering

Eksempelvis gennemgår Jacob en god proces for valg af den rette leverandør og hvilke ’fælder’, der kendetegner mange digitale projekter.

Indlægsholderen har mere end 20 års erfaring med alle typer af digitale projekter indenfor vidt forskellige brancher

Udbytte:
Få både konkrete værktøjer og tips til at sikre en god gennemførelse af alle typer af digitale projekter. Indlægget dækker alle faser fra en idé til et projekt opstår, til det er lanceret og overgået til drift.

Indlægsholder Jacob Lego Boye, er selvstændig konsulent og har i mere end 20 år arbejdet med alle typer af digitale projekter. Jacob har tidligere arbejdet bl.a. som eBusiness direktør hos Telenor og er forfatter til flere bøger, herunder ’Digitale projekter – Fra idé til drift’.

Tilmelding senest den 10. oktober

Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Projektledelse. Er du ikke medlem koster det kr. 900 ekskl. moms.

Bliver du forhindret i at deltage?
Hvis du bliver forhindret beder vi dig - hurtigst muligt og helst senest den 10. oktober før kl. 12, om at afmelde dig.

Måske kan du hjælpe en anden fra ventelisten - med at få din plads.

Tilmelding / Tilmeldingen er bindende (frist for frameldelse er overskredet)