Kick Off 2023 - Nord

De eftertragtede projektkompetencer

Bliv klar til de gode projekter i 2023

Kom og mød unikke projektfolk som dig selv, til en snak om, hvad der rører sig i Projekt Danmark - og hvad du gerne vil have ud af dit medlemskab af Dansk Projektledelse i 2023.
Vi sørger for, at du efter mødet er opdateret på de væsentligste tendenser på projektområdet. Vi håber, at du vil bidrage aktivt i dialogerne - så garanterer vi til gengæld, at du går inspireret hjem!

Målgruppe

Du arbejder med projekter - på den ene eller den anden måde, og du har lyst til at lære din projektnabo, din kommende samarbejdspartner eller din nye yndlingssparringsmakker at kende - uanset erfaringsniveau, projektmetodik eller -overbevisning.

Tiden kalder mere end nogensinde på dialog og samarbejde, hvis vi skal løse de komplekse projekter, og vi håber derfor at så mange som muligt vil finde vej til vores arrangement - vi byder velkommen til både medlemmer og ikke-medlemmer af Dansk Projektledelse.

Aftenen byder på

• Kender du dit Klubhus? Bestyrelsesformand for Dansk Projektledelse, Christina Foldager, præsenterer DPL og giver samtidig en indføring i aktuelle trends og bevægelser i Projektdanmark.
  • Hvad rører sig hos dig? Drøftelser med ligesindede om dit og deres fokus.
  • Tendensnedslag ved Morten Dalsgaard, afdelingsleder hos Rambøll, Industry & Buildings Viborg & Aalborg. Morten giver os et indblik i, hvordan Rambøll arbejder med rekruttering og udvikling af de nødvendige og efterspurgte projektkompetencer.
  • Bliv aktiv i DPL. Vær med til at forme Dansk Projektledelse og de kommende medlemstilbud v. Formand Christina Foldager.
  • Fællesspisning og netværk - Dansk Projektledelse er vært ved en let middag.

Dansk Projektledelse håber at kunne sparke 2023 i gang med en række fede møder, og det er derfor gratis at deltage - men hjælp os gerne ved at huske at melde afbud, hvis du alligevel ikke kan deltage.

Vel mødt!

Tilmelding / Tilmeldingen er bindende (frist for frameldelse er overskredet)