Generalforsamling 2025

Du skal have internetadgang, computer og evt. head-set til rådighed. Vi bruger Zoom via en krypteret forbindelse. Linket til Zoom står i den fremsendte bekræftelse på tilmelding.

Ordinær generalforsamling i Dansk Projektledelse afholdes online torsdag d. 20. marts 2025 kl. 16.00 - 18.00 på Zoom.

Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Godkendelse af revideret regnskab
4. Godkendelse af handlingsplan og budget – herunder fastsættelse af kontingent
5. Orientering om resultatet af valget til bestyrelsen
6. Valg af DPLs revisor
7. Indkomne forslag
8. Eventuelt 

Fristen for online tilmelding er d. 13. marts 2025 kl. 16.00. Herefter kan du tilmelde dig ved at sende en mail til info@danskprojektledelse.dk senest dagen før generalforsamlingen.

Vi glæder os til at se dig.

Tilmeld / Tilmeldingsfrist 13-03-2025 16:00

Download deltagerliste

Medlem

0 kr.

Medlemmer af Dansk Projektledelse

Tilmeld