Online netværksevent for Region Syd

Netværksmøde via Zoom

Formål med mødet
Formålet med denne online samling er erfaringsudveksling ovenpå et år, hvor vi har haft fokus på:
1. Risikostyring
2. Planlægning
3. Samarbejde og facilitering
4. Projektkapabiliteter

Kom og bring dine erfaringer i spil og lær fra de andre deltagere i din region.

Vi dykker ned i de fire emner og hører hvor fokus har været det forgangne år. Hvad nåede vi? Hvad lærte vi? Hvad kan vi give til hinanden af gode råd eller refleksioner?

Udbytte
Du får et indblik i, hvordan andre organisationer og virksomheder i din region arbejder (eller ikke arbejder) med emner indenfor de 4 områder. Dit netværk i din region styrkes og du lærer andre ledere af projekter og initiativer at kende.

Indhold
Alt efter deltagerantal arbejder vi i såvel break out rooms og i plenum - hvor vi vender de 4 emner i forhold til den erfaring, der er blandt deltagerne. Dagen faciliteres af medlemmer fra Region Syds planlægningsgruppe.

Vi glæder os til at være sammen med jer alle online.

Tilmeld / Tilmeldingsfrist 07-11-2024 12:00

0 kr.