Generalforsamling 2024

Ordinær Generalforsamling i Dansk Projektledelse afholdes mandag d. 11. marts 2024 kl. 17.30 - 19.30 på Zoom.

Dagsorden for ordinær generalforsamling:

1.       Valg af dirigent 

2.       Bestyrelsens beretning

3.      Godkendelse af revideret regnskab 

4.      Godkendelse af handlingsplan og budget - herunder fastsættelse af kontingent

5.      Orientering om resultatet af valget til bestyrelsen 

6.      Valg af DPLs revisor 

7.      Indkomne forslag - herunder vedtægtsændringer

8.  Eventuelt


Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte:

Sekretariatsleder, Karin Rye Riddermann på kr@danskprojektledelse.dk / tlf. 31 20 58 63.

eller

Formand, Christina Foldager på formand@danskprojektledelse.dk / tlf. 61 70 88 62.


Tilmeld / Tilmeldingsfrist 10-03-2024 17:30

Download deltagerliste

Fristen for tilmelding er desværre overskredet, og online tilmelding er derfor lukket.