Ordinær Generalforsamling i Dansk Projektledelse afholdes mandag d. 11. marts 2024 kl. 17.30 - 19.30 på Zoom.
Dagsorden for ordinær generalforsamling:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Godkendelse af revideret regnskab
4. Godkendelse af handlingsplan og budget - herunder fastsættelse af kontingent
5. Orientering om resultatet af valget til bestyrelsen
6. Valg af DPLs revisor
7. Indkomne forslag - herunder vedtægtsændringer
8. Eventuelt
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte:
Sekretariatsleder, Karin Rye Riddermann på kr@danskprojektledelse.dk / tlf. 31 20 58 63.
eller
Formand, Christina Foldager på formand@danskprojektledelse.dk / tlf. 61 70 88 62.
Fristen for tilmelding er desværre overskredet, og online tilmelding er derfor lukket.