Omsæt ny viden til bredt erfaringsgrundlag sammen med ligesindede. Tx3 er et Tidsbegrænsede Temabaseret Team af deltagere, der sammen dykker ned i et specifikt emne over f.eks. 5-6 online møder. Erfaringsudvekslingen blandt gruppemedlemmer giver dig motivation og yderligere inspiration til at selv at teste din nye viden.

• 27-11-2023 - 30-06-2024

DPL og den politiske agenda

Tx3 netværket har til formål at bidrage til at tegne den politiske agenda for Dansk Projektledelse. Netværket arbejder således med at udpege - og uddybe - områder, hvor medlemmerne i DPL og deres arbejde har samfundsmæssig relevans og hvor samfundet har relevans for medlemmerne i Dansk Projektledelse.

Online
  • Tx3 netværket har til formål at indsamle generel viden og erfaring fra Store Offentlige Projekter. Fokus i dette Tx3 vil omfatte bl.a. den stigende kompleksitet, kontekst, organisering og sociale systemer, aktører, rammer, beslutningsprocesser mm.

Online
  • I dette Tx3 netværk tager vi afsæt i Belbins 9 Teamroller og sætter fokus på den enkelte persons styrker og tilhørende svagheder, hvordan forskellige kontekst og arbejdsopgaver kan påvirke adfærd, samt hvordan man opnår det bedste samarbejde i sit team.

Online
  • Når man starter en karriere som projektleder kan man føle sig udfordret – og du er ikke alene. Med dette Tx3 vil vi give dig en god portion ballast til at kunne varetage din rolle som projektleder. Målet er kort sagt at give dig flere års erfaring på under 1 år – gennem spændende faglige indlæg og dialog på en række netværksmøder med ligesindede.

Online
  • På dette Tx3 Netværk stiller vi skarpt på nogle af udfordringer man kan opleve, når man i en årrække har ledet projekter, programmer, initiativer og/eller porteføljer. Herudover også de områder, som det oftest giver rigtig god mening at investere lidt tid på – det gælder både personligt og i dit team.

Online
  • Dette Tx3 netværk har til formål at indsamle generel viden og erfaring fra Store Offentlige Projekter mht. best practice indenfor metoder og usikkerheder. Så netværket opsamler værdifuld viden og erfaringer for på sigt at understøtte valget af de bedste metoder, der sikrer valg af de bedste metoder til fx forberedelse og udførelse af projekterne.

Online
  • Deltag i dette netværk og vær en del af at at kigge lidt nærmere på, hvad der ligger af forhindringer på vejen til at opnå en effektiv risikostyring. Og vi vil undersøge, hvordan vi kan bruge ”Management of Risk” (M_o_R®4) som et rammeværk i arbejdet med at rydde forhindringerne af vejen.